fredag 2. oktober 2009

Våre forlovere

Vi er stolte av å kunne presentere våre forlovere!!
Det var ingen tvil for verken meg eller Terje hvem som skulle være våre utvalgte.

Beates forlover: Hilde Vagle.
Hilde er min beste venninne og mitt søskenbarn! :-) Hilde og Arild har ei nydelig jente, Hedda, som er akkurat blitt 1 år! De bygger hus på Åmøy som skal være klart på nyåret! Gleder meg enormt til å kunne komme på besøk til dere på Amøy i EGET hus.
Jeg og Hilde har hatt mange opplevelsesrike tider sammen, MYE latter og morsomme situasjoner vi har havnet oppi.
Og det vi har ledd mest av og fremdeles mimrer er våre fester og byturer, Jeg kan nevne ABBA og Kenny Rogers, og for ikke å glemme alle kjøreturene på øynå vi hadde i min lille herlige hvite Mazda 1983 modell med 4 gir...
Det var en lang periode hvor vi hang sammen dag og natt, kjempe morsomt, og jeg sitter her å humrer når jeg tenker på oss to sammen. Det er så mange utrolig morsomme historier, noe jeg er redd for kommer i evnt tale fra min forlover :-)
Så fantstisk snill og humør jente som Hilde skal man lete lenge etter. Jeg er sååå heldig som har deg Hilde, og gleder meg utrolig masse til dagen vi skal være sammen!

Terjes forlover: Trond Solli
Trond er Terjes tvillingbror, for de få som ikke visste det :-)
Han bor i Skien med sin flotte famile, kjæreste Anna, barna Jonas og Tuva samt hunden Lilo.
Trond er alltid i farta, han har hoppet fallskjerm, han har latt seg sveve til himmels med noen hundre ballonger og har syklet fra Trondheim til Oslo, men sånn ellers holder han seg på bakken, nærmere sagt på Borgestad Marina. Der huser han Skien folkets båter som skal på service og vinter dvale.
Når Trond ikke jobber er han enten på golf banen, leker med barna, sammen med sin fru, eller pusser opp et eller annet. For å si det sånn, han har alltid noe på gang, det strømmer over av gode og ikke alltid fullt så gode ideer i hodet til Trond. Han og Anna trener for tiden seg opp til Honolulu Maraton som går på Hawaii i November.... Lykke til! Uansett, Terje er veldig knyttet og glad i sin broremann.
Da disse gutta ble født var det ingen som visste at det var to i magen til mamma Kari. Trond kom først, og hele livet har Terje vært andremann ut, siden Trond var født først var det selvfølgelig en uskreven regel mellom de to at Trond fikk velge først og dermed var førstemann, alltid...
Å fri og gifte seg, der var endelig Terje førstemann :-)

Til dere begge to forlovere: Vi er kjempeglade for at dere tar på dere oppgaven å være forlovere, og vi gleder oss til tiden fremover og til den store dagen!

Hilsen Beate & Terje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar