onsdag 30. september 2009

Lokale, kirke og dato

Dagene etter Paris svever jeg på skyer...
Terje og jeg blir enige om at i August 2010 skal det skje! Da skal vi gifte oss.
1 1/2 år til. MASSE tid å planlegge.
Allikevel ringer jeg til Utstein kloster kirke, sånn bare for å høre. Det viser seg at enkelte datoer allerede er opptatt, jeg begynner å småsvette litt, innstillt på August slo jeg til på første ledige dato i August. "Det er ledig den 7" sa kirkevergen, " eg tar an" var min respons.
Og når dato var satt var  det jo bare å bestille lokale i samme slengen....

Etter ca 40 min hadde jeg satt dato, bestilt kirke og lokale.... Mye man får gjort på jobb:-)
Svett. Men fornøyd :-)
http://www.utstein-kloster.no/
http://www.utsteinklosterhotell.no/

3 kommentarer:

  1. Hei! Kul blogg, så flink du er! Jeg er jo helt uarefaren når det gjelder sånne blogger, men denne ser jo MEGET proff ut! Syntes nå jeg da. Bare si i fra hvis du trenger brudekjoleprøvingshjelp eller andre ting. Jeg har jo vært gift i hele 2 1/2 mnd...
    Du & Terje er et flott par, og både Espen og jeg gleder oss som gale til brudlaupet! Klem

    SvarSlett
  2. Asså....jeg vet ikke hvorfor jeg blei registrert som ANONYM. Men du skjønner jo hvem det er i fra.

    SvarSlett
  3. Hei Siri! :-)tusen takk! ja din lange erfaring er god å ha for meg også ;-)
    Vi gleder oss veldig vi også, til brydlaup :-)

    SvarSlett